Dag 2

Jag har knappt kunnat sova eftersom jag nog lider av en ny åkomma som skulle kunna kallas blonggest - hur ska jag kunna skriva intressant och underfundigt, locka med vitsiga kommentarer och vara med i tiden.
Jag har ju enormt svårt med att hålla mig uppdaterad här ute i paradiset långt från resten av verkligheten.

1. Min tv pixlar ju sig när det är som mest intressant (dock inte för att radera Victorias secret-modellernas rövar)

2. Jag har lååångt till brevlådan - nerför en trappa, upp för en backe, ner för en backe, över en stor väg, bort upp på krönet, och sen samma väg tillbaka igen (fast tvärtom). Oftast ligger det inte nåt av värde i lådan så promenaden görs sällan. P brukar hämta upp den efter jobbet och det resulterar i att vi har drivor med reklamskräp i fransyskan.

3. Bredbandet fungerar bara om vi inte har den fasta telefonen i jacket??!!

4. Mitt virusskydd på datorn tycker att ALLA sidor är stora terroristhot och vill oftast att jag bara ska spela spindelharpan.

Så om ni ledsnar på mitt inaktuella dravel vill jag att ni ska tänka över vilka handikapp jag lider med - jag kan helt plötsligt visa en bild på våran skoter (en Yamaha 340 SM, årsmodell -74) och tycka att jag är häftigast i världen och då har jag antagligen bara suttit för länge i garaget i väntan på att glamouren ska infinna sig igen och blandat ihop de två lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0