Fusk?

Jag kan meddela att någon försöker fuska i tävlingen jag utlyst.
P frågade igår med stor förvåning om min kosmetiska samling. Han läser inte bloggen och kan definitivt inget om mina sminkvanor. Tydligen hade ett sms trillat in under dagen med en förfrågan om hur denna kan se ut. Jag oroar mig inte över att han kan ta reda på facit eftersom det enda ord han kan i sammanhanget är foundation och vad det egentligen är harhan inte en blåsus om.

Jag vet vem fuskaren är och jag vet att smaken av en amarone kan få henne att göra i princip vad som helst så hon är delvis förlåten, dock funderar jag på att göra henne till barnvakt när priset ska utdelas. Att tacka nej till detta kan hon inte för hon är underbar ;-)

Kommentarer
Postat av: Miss A

Fusk...hmm,
om jag vinner kan jag dela mitt halva glas med Jops-Lina.
För det är väl vad du på din höjd kommer att släppa ifrån dig, den vackra dagen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0