Snart får jag diplom

Nu har jag gjort det! Den första officiella mammagrejen. Jag har med ett okänt antal mammor, pappor och barn (okänt eftersom allt fortfarande känns som en förvirrad dröm) deltagit i babysång!

Man sitter i ring med sin kotte i famnen och trallar på i de mest spirituella barnsånger - rörelser inkluderat.

Dissy såg mest förolämpad ut, antagligen pga uppryckning ur skönhtssömnen klockan 8.45. Att vakna naken på ett skötbord är nog en mardröm för alla. Det finns nog en och annan fyllehistoria därute som liknar.

Nu ska vi softa lite och inom en kort stund kommer svaret på tävlingen och eventuell vinnare.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Coolt va? Du e en morsa!! Folk har sett dig.... Vi har hoppat det där m babysång då det var fullt överallt och då gav jag upp. Har några härliga skivor som vi spelar hemma och sjunger till. "En liten båt" är nog favvo :)

Jag måste bekänna och jag gör det offentligt men det var först igår jag insåg ( ca 01.45) vad din sida egentligen heter. Jag fattade nämligen aldrig varför du valde att kalla den "min mage" fast på enegelska med taskig stavning.... Me stommig... ja, jag orkar inte. Ge mig nån hjärncell tillbaka!! *kram*

2008-01-16 @ 11:58:18
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Helene Nilsson

"inom kort kommer svaret på tävlingen"... ursäkta med vad är 2inom kort" för dig. har nu suttit här i 59 miunter och tryckt på uppdatera, uppdatera, uppdatera, uppdatera, uppdatera... men inte kommer det nått svar. I min värld är "inom kort" typ 10 max 12 minuter!!!!

2008-01-16 @ 12:40:21
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Tågmamman

flåt Helene men man måste tydligen ge skrotisen mat när hon pratar med stora bokstäver. Hade lite dåligt samvete faktiskt att det tog sån tid.

Åsa: Ha ha ha ha, skönt med erkännanden!

2008-01-16 @ 12:55:35
URL: http://mestommig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0