Får hon inte leka i plastpåsen?

Det har varit dåligt skrivet idag men internethelvetet har tillsammans med min dator startat kampanj för att hålla mig bort från bloggvärlden. På nåt j.a vänster väljer datorn att stänga webläsaren ver 3:e minut och uppkopplingen har gått hejvilt när vi haft dammsugaren igång (??!!). Detta har i sin tur fått mig att frenetiskt nynna på "vi bor på landet, och klart vi fann det..osv".

Vi har hunnit en tur till shoppingmeckat oxå där det införskaffades leksaker till lilla D, jag är för lat att flytta omkring grejer så vi fyllde ut förrådet och jag slipper komma ihåg förströelseprylar nu när varje bebisgrej har nåt riktigt färgblaffigt och plastigt fastsatt vid sidan.

Vilken skruvad värld leksakstillverkare måste leva i, all den där plasten måste ha tagit ihjäl en hel del hjärnceller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0