Har jag fått en oscar?

Jag är fortfarande lite lyrisk efter gårdagskvällen som blev bättre än jag föreställt mig så jag måste tacka igen.

Tack för alla presenter. Jag är och pillar på dem hela tiden och sitter här med armband och halsband trots att de inte direkt passar ihop med foppatofflorna. Brickbordet funkar perfekt i både soffa och säng men dryan har P inte lyckats servera än. Jag har kollat på IKEAs hemsida och en investering sker nog inom kort. Har oxå letat fram recept så nästa gång ni fikar här blir det hjärtformade muffins.

Tack för att ni kom. Malin, Anders, Anna, Helene, Pether, Åsa, Niklas, Malin, Linda, Gun, Linda, David, Marcus, Johan, Mimmi (och självklart till er som ville vara där men fick förhinder)

Och underhållningen - er uppskattade jag mest för ni gav mig en framtid att längta till - Thea, Maja, Elliot, Valter och Sanna.

Och tack till min familj, B-män, G-bergare och G-strömmare  - det är lycka att tillhöra er. Och min vackra D - du gör mig lyckligast.

Och restaurangen - tack Annika och Totte som tillät spektaklet och Dagge och Thomas som höll servicen så hög att guide micheline-krogar ser ut som Sibylla.

Jag känner mig jättespeciell tack vare er.

(...och nu tonar bakgrundsmusiken in så jag måste kliva av scenen...)


Kommentarer
Postat av: Log

Går du med Foppatofflorna inomhus? Jag har mina när jag hämtar posten eller drar ut vagnen. Bäst du passar så de inte växer fast på fötterna, hände en mamma i Skåne hörde jag.

Man blir ju lite smått avis över festen, vännerna, presenterna...ja allt.

2008-03-10 @ 16:09:35
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Festen var mycket, mycket bra.

och de där j.a plastdojorna hatar jag men har ändå på mig dem jämt trots att jag äger en ansenlig summa skor.

2008-03-10 @ 16:29:14
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: B

Jag hade svinkul igår!
Tack för allt.

2008-03-10 @ 19:54:40
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0