Yes masa

Tror jag tog Gremlans hustrutips lite för allvarligt (här skulle det länkas till hennes inlägg men hallå, jag kunde ju inte ens göra @-tecknet med vänsterhanden för drygt en månads sen så ni fattar varför det inte är så) - klockan är inte ens 8.30 och jag har redan hunnit tvätta en maskin + vikt all rentvätt som hängt sen v-jeans var moderna (ja, det är de ju förvisso igen men sen då, förra gången).
Riktig frukost är intagen - LundeMcMuffin med juice och kaffe (sen har jag förberett till P så han oxå får en när han kliver upp).
Bebben är vaknad, ammad, ompysslad, lekt och sövd igen, gröt och dagens outfit är delvis förberedd till när hon vaknar + att vagnen och overall ligger framme så vi kan promma lite för att inte väcka pappan (det blir väl mest fram och tillbaka till brevlådan men ändå).

Jag tror mitt undermedvetna jobbar hårt för att bevisa att jag passar som lyxhustru i Villa Vacker - annons ute nu på Miss As blogg (ännu en saknad länk) eller så jag får shoppa mig blind (för att matcha dövheten) på stan senare idag utan samvetsgranna blickar från Diktator P.

Kommentarer
Postat av: Log

Prestationsångest.
Sitter i soffan med båda ungarna, båda relativt nyuppstigna. Jag sitter i morgonrocken, håret står åt alla håll och kanter. Ser mig omkring, omgiven av en byggarbetsplats. Man bör ha på sig skor inne. Borde ha mig in i duschen, men det är svårt. Det står ett högt köksskåp i hallen. Ja och kylskåpet då. Solen skiner på mina smutsiga fönster. Blommorna ser hängiga ut. Barnen har inga kläder på sig. Nej fy. Jag tror jag skyndar mig hemifrån!

2008-03-28 @ 09:09:25
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Miss A

Kan du dela vecka 3-9 med Benny, och hålla ett öga på honom under tiden så är saken klar. Kom om ett par-tre veckor när ytterdörren står konstant öppen och Coldplay ekar över nejderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0