Förresten...

..är jag hemskt besviken på Onsdagens tv-utbud nu för tiden. Från att ha varit överlägset bästa zapparkvällen är det nu läge att göra en nattning 19.45 för att jobba på skönheten istället.

"Men in trees" duger - men inte mer.

Greys är en katastrof - De har gått från lite taffliga läkarstundenter och blivit, tja, intet nytt under solen. De är exakt lika usla nu på sitt jobb som de var i första programmet och det skrämmer mig rätt hyfsat att amerikansk medicinutbildning inte kräver mer. Sen att på det ha en romans i ca 112 avsnitt utan att komma till insikt ÖVERHUVUDTAGET. Jävla klåpare.

Ja, jag är lite syrak att boxern inte fungerar men jag gillar inte Greys mer för det!

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Vänta nåt avsnitt till får du se på romans! Jag tjuvser allihop och sen är jag sur för att jag inte blir överraskad när det visas på tv. Jag är emot mig själv på så många vis.

2008-05-28 @ 22:24:09
Postat av: LogLady

Nej nu måste jag också börja tjuvse alla avsnitt. Gäller bara att få till det med tiden. Kan du inte skvallra Gremlins? Jag är en sån person som ALLTID läser sista raden i en bok innan jag börjar med första sidan. Tvångshandlingar kallas det va?

2008-05-29 @ 07:34:47
Postat av: Tågmamman

Jag kan avvakta nåt avsnitt men igår var det bara töntigt (...igen!). Ska börja hyra svenska journalfilmer istället och höja min "detvarbättreförr"-status.

2008-05-29 @ 07:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0