Morning

Här sitter jag och är knäpptyst. Lilltrollet vaknade militäriskt klockan 5.45 och körde en högljudd revelj i försök att väcka hela Lunde. Nu har hon somnat om och ligger i vagnen i hallen ca 2 meter bort. Stortrollet ligger uppe och jag hör att han inte kör den knäpptysta modellen. I natt när han kom hem hade vi liksom bytt plats jag och mini. Hon tog upp hela sängen medan jag låg hoptryckt i hennes spjälis, vad gör man inte för lite nattro?

Idag ska vi in till storcity för att handla en antenn som vi inte behöver än och jag funderar på små hårspännen till D. Fåfängan slår till även när det gäller den minsta. 9-åringen har jag förlorat all makt över när det gäller stil - hon är outhärdligt bestämd när det gäller mode och just nu är det nåt japanskt babydollskräp som är sista skriket, fasansfullt. Vad hände med Madickenklänningarna?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Var nöjd så länge det innehåller nåt ord av docka, snart är det väl punk eller nåt fränt som gäller!! ;) Vi var vaken en sväng vid 04 men somnade om efter hostan lagt sig men jag efterlyser den lilla bäbis som sov till halv tio.... Puss & Kram

2008-05-29 @ 08:03:41
Postat av: LogLady

Hårspännen? Lilla D är 12 dagar yngre än min bebis. Min bebis kommer inte kunna ha ett hårspänne före 5års-dagen. Lägg ut en bild på hennes hår om du hittar nåt passande spänne snälla

2008-05-29 @ 08:18:48
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0