när jag var...?

Jag sitter med papper och penna framför mig med årtal och ålder nerskrivet i prydliga rader (detta pga Logladys utmaning).

Jag har STORA problem att komma ihåg vad jag gjorde ifjol och än värre är det när jag var fem, vilken stad bodde jag i då? (jag har inte haft nåt jetset-liv direkt, det finns bara två städer att välja mellan men det verkar vara tillräckligt krångligt)

Det som hänt däremellan är ett förvirrat töcken och ibland får jag ett "aha" som snabbt förvandlas till en undran om det verkligen hände mig eller om jag sett det i "tillbaka till Aidensfield"?

Det kommer att dröja innan redovisningen av mitt liv publiceras men jag lovar att jag jobbar så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Gremly

Jag är utmanad också men inbillade mig att jag var coolare än så. Men jag vet, och du vet, att jag kommer att sätta mig snart och brainstorma med mig själv och en flaska vin. Det kan bli intressant att försöka minnas någonting överhuvudtaget.

2008-05-14 @ 14:52:13
Postat av: Loglady

Detta är nyttigt som bara den! Jag har FÖR bra minne, det jag helst vill skriva kan inte skrivas på loglady-bloggen, inte tillsammans med pluttenuttiga saker om mina barn...hahahaaa. Ja just ja! Kom på nu att jag skulle starta en till blogg, såna där mitt-i-natten-ideér. Ska kolla upp om namnet är ledigt...men ingen brådska med skrivandet, vi väntar :D

2008-05-14 @ 15:28:17
Postat av: Loglady

...och väntar...

2008-05-15 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0