Blogga då slöfock

Jag vet att jag varit urusel på att blogga och ni tror säkert att jag haft fullt upp...

(Nähä, ni förstod att jag bara är slöast i byn)

Hur som, helgen bjöd på vuxentid - jag bände på mig ett par vita jeans i stl 34 under ohyggliga svordomar och tog bonden på restaurang. Söp och svor lite mer och var ute hela natten. Nja till 23.30 iallafall men det känns som en bedrift.

Måndag bjöd på morsor/barn-sällskap och det är lika underbart varje gång. Att se dem slåss, kasta mat och höra dem skrika tills trumhinnan vibrerar som röven och ja barnen var oxå lite busiga.

Idag har jag varit före/efter-modell för Mary Kays sminkutmaning. Jag undrar som ni hur många hon ringt innan mitt nummer slogs på telefonen, men med mitt groteska före-utseende kan det inte misslyckas (undra om de märker att vi skickat Heidi Klum på efterbilden?).

Nu sover banandiktatorn för annars hade inte en bokstav blivit skriven. Hon tror nämligen datorn är hennes egendom och kör blandade raserihopp när hon inte får bita på skärmen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för en schitmyssi måndag, även om jag verkar ha sparat alla mina krafter till tisdagen och brödbak. See ya tomorrow :)

2008-11-12 @ 07:47:25
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men var e bilderna???

2008-11-12 @ 07:47:45
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0