Gott och ont

Vi loungade hos mormor och morfar inatt och imorse sov vi ända till kl 7.30!
Det skulle vi dock inte gjort för när lillbiet upptäckte att de redan hunnit till jobbet blev det liv i luckan. Hon sprang överallt och lockropade för att ibland stanna upp och ge mig surläppen och mutterharanger. Jag var minus populär och fick muta skrotet med allt möjligt icke annars tillåtet: sitta själv framför datorn, gå in i duschen med kläderna på osv.

Nu ska jag mula i mig vinägerchips och njuta av att min man ska hålla oss sällskap hela kvällen och natten.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Men visst är vinägerchipsen underbara! Jag sa till J att han skulle köpa nya "ättikachips"...tokigt. Ha en trevlig kväll och natt med mannen, och du...sov inte för länge imorgon!

2008-11-14 @ 15:39:34
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0