Jag lever...

...tror jag? Men undringen har faktiskt inget med Timrå att göra utan en kombo av förkylning och trötthet. Vi har ändrat sovrutinen nu till att vakna så ofta som möjligt och helst spendera halva natten under mitt täcke men ovanpå mig. Den här nya rutinen känns sådär...

Nu ska jag snyta ut bihålorna genom ögonen och fortsätta mitt liv som glamourmodell. Om sisådar 9 timmar får jag faktiskt stå alldeles själv (ja, andra lär väl vara på badhuset men va fan) i ett offentligt duschrum och shamponera håret, alltid nåt att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Jag får känslan av att du är lite bitter i ditt inlägg... Kram på dig iallafall

2008-11-23 @ 12:10:19
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0