Do it people

Hade en skön kväll igår. Först ett långt samtal med min fantastiska syster som blir än mer fantastisk om några veckor då hon kommer hit med änglarnaoch bara är min, min, min (ja de andra får låna henne lite). Jag längtar massor.

Sen såg jag en underbar film som jag rekommenderar det varmaste (jag rekommenderar att prata med min syrra oxå men hon är en rätt upptagen kvinna så jag förbehåller mig rätten till detta).

Helen Hunts regidebut heter "Then she found me" och hon spelar oxå huvudrollen. Colin Firth och Bette Midler är med samt, lyssna här, Salman Rushdie i en biroll som läkare. Det är en varm och fin film och det enda jag saknade igår var nån att krama om och sucka med sådär förnöjsamt.

Se den och älska varandra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0