Icke läsa Grey-lovers

Igår såg jag Greys Anatomy (ja till sista reklampausen då jag somnade). Jag tycker om sjukhusprogram generellt men är så j.a less på just denna serie.
Vilka velpottor! Kärleken spirar i två program med den ena och byts ut till närmast vald karaktär i nästa. Humpandet finns det ingen ände på och snart har alla dragit över alla oavsett kön eller stabilitet i psyket. De är för övrigt totalt oprofesionella och oförmögna att fatta minsta beslut. Att de ens får praktisera läkaryrket är för mig obegripligt. P skulle först få karva i mig med bandsåg innan jag la mig under deras skalpeller.

Men brasklapp till mig själv - Scenen när Meredith och Dreamy blev tillsammans igen för 1:a eller 2:a eller 3:e gången (?) ja den på "skolbalen" - det är en av de sexigaste scenerna i tv-historien!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallåhej!



Skärmsläckare levererad http://www.9031.com/downloads/screensavers.html



I övrigt vet jag inte vad jag ska säga.....mitt favvoprogram, how can you....



Men okay då,



Lav jo i allafall!

2008-10-16 @ 15:47:53
Postat av: Helene Nilsson

Det är så där det går till på sjukhus... har jag inte berättat det för dig? Där sätter vi på alla till höger och vänster, bara det finns ett linne-förråd. Du skulle testa på detta yrke, hur stimulerande som helst!

2008-10-16 @ 22:19:21
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Anna E

Hondjävulen var anti tv - visste inte ens vad en reklampaus var..sen träffade hon tjuren och nu gråter hon högt och snorigt när Kate blir skjuten i NCIS.

Vad gick fel här?

2008-10-18 @ 13:21:33
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0