Intellektuellt medhåll, tack!

Här sitter jag och ser ut som Ebba Witt-Brattström. Jag skojar inte, jag är kusligt lik henne när min nyduschade permanentfriss har självtorkat och jag är glåmig och osminkad. Jag försöker kisa och få P att bli lik Horace samtidigt som jag startar en djup diskussion om nästa års nobelpristagare för att få honom att avslöja vem det blir men hittills har han bara kisat tillbaka och fnyst nåt som "Va?! Äh lägg av!"

Det känns inte ett dugg Horaceigt.

Jävla bonde man bor med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ebba who?

Kisar här med men fattar ändå inte vem Horace är heller!?

ja...jag är nog en blåst icke - blondin....

2008-10-30 @ 17:18:21
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Alex

Skrik spontana "äntligen" och se om han reagerar, om ni har något att bygga på där. Happy halloween till dig och Dissy och Mr. Horace.

2008-10-31 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0