Reality

Utdrag ur mitt liv:

(jag) - Hej vän, nu pratar vi bara om mig, mig, mig!!!

(vän) - Jag har ju en plastpåle eller liknande inkörd i magen och det gör ont.

(jag) - Det struntar jag i, prata om mig, mig, mig!

(vän) - Ja, det är klart att vi kan göra det, jag ska bara vara lite sur, tvär och inte ett dugg lik en verkligt skadad människa när vi gör det. Okej?

(hmm - just ja. Det här är inte mitt liv utan ett utdrag ur den verklighets?-baserade tv-serien Greys Anatomy. Hur kunde jag blanda ihop dem? Fast såna här situationer uppkommer ju nästan varje dag, det vet Helene!)

Kommentarer
Postat av: Helene

Skojar du! Jag försöker prata om mig själv hela dagarna åsså kommer dessa patienter som tro dom är sjuk åsså är de knappt intresserad av att lyssna!!! Värst är patient-katergorin med plastpålar genom magen - de brukar vara så jävulst ofokuserad... Man skulle kunna säga att jag är Grey´s!! Jag är ju iallafall minst lika snygg som dem!!!

2008-10-30 @ 06:13:36
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Åsa

Plastpåle?? Det var ju en ISTAPP!!! åh, vojne vojne... Sånt händer ju!!

2008-10-30 @ 09:07:46
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0