Royal flush funkar kanske bättre

Jag försöker rensa ut lite bland alla våra pryttlar och skitsaker. Tyvärr är detta projekt endast nån sorts förflyttning i universum. Idag flyttar jag alla grejer hit (helst nånstans där solen inte skiner) och om två veckor vill jag inte ha det där längre och flyttar det vidare dit (kanske där solen skiner).... Så här håller jag på i vårat mansion på 12 kvm medan jag river i min begynnande flint.

Jag önskar att NASA kunde uppfinna ett hushålls-svarthål där grejerna bara kunde upplösas för toaletten fungerar inte till det - det ligger fortfarande saker i vår och guppar som jag inte lyckats spola ner - försvinn då mattjävel.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det hålet skulle ju snabbt fyllas.... eller går det inte att fylla fastän det är fullt? Hehe, hjärnsnillet funderar! Puss på er idag iaf!

2008-10-21 @ 11:45:53
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0