Ryck upp dig kvinna

Nu har storbonden varit ledig i 1,5 dag och under den tiden har jag gjort: INTE ETT SKIT!!!
Jag blir totalförlamad (förutom högerarmen som kan surfa i timmar) och inget av det jag listat i huvudet uträttas. Imorse klev han upp med lilltokan och hann förmiddagsnappa henne innan jag ens vände mig i sängen, när jag sen smög ner var det alldeles tyst så jag tänkte att han slappade på soffan... nej, inte där... han ligger nog i stortjejens rum och vilar... nej... vad f.n låg han uppe i sängen ändå?! Är jag så borta att jag inte ens märkte att han la sig igen?

Nej då! Han är ute i regnrusket och tömmer garaget??!!

Jag hade två saker att göra när han var hemma - vattna blommorna och färga håret. Ska nog inte blogga förrän dessa är gjorda.

So... See ya in a month or so!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0