Söta grannar

Vi har varit hos Johanna och Fina Stina i tuttifruttibyn på förmiddagen. D väckte söta bebis med sina stora lungor och bebis visade sötaste surläppen i mannaminne. Sen tyckte min kicka att det blev lite tråkig stämning när Johanna la ner en pyttgnällig Stina en stund i vagnen för att fixa lite flaskmat så hon manade på morsan att skynda sig, hon stod vid vagnen och pekade surmulet på J, ordningsvakt eller mattant i framtiden?
Själv fick jag hålla i det lilla miraklet och det var nästan så att mjölken rann till igen, så söt är hon. Äppelpajen jag fick var oxå god men inte lika god som lillan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till P: Behåll täcket på ikväll och håll i dig... Erika verkar vara på G. Snart hoppas vi på att Dissan blir storasyster!

2008-10-14 @ 22:10:26
Postat av: Helene

Ja, inlägget ovan var ju från mig då men glömde visst skriva det. Känns lite som att man tappar poängen när man håller på så här som jag gör... Hur svårt kan det vara att komma ihåg att skriva sitt namn. Ungefär som att kliva fram och presentera sig till en främling utan att berätta sitt namn, eller som att skicka iväg ett vykort utan mottagre...

2008-10-14 @ 22:12:30
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0