Whos that girl?

Jag har haft en nyrenässansdag idag - alltså återuppfunnit nya sidor hos mig själv som jag trodde var djupt begravda.

Först och främst satte jag fläskrumpan på en cykel, ca 20 år sedan sist. Den har jag vänligt fått låna av svärmor (alltså cykeln, inte rumpan). Inte nog med att jag själv framfördes med ljusets hastighet jag slängde även upp ungen bakpå hem från kindergarten. Hon tjöt av glädje så tydligen sköttes fordonet på rätt sätt. Båda två i hjälm såklart. När det gäller livsfarliga apparater tar jag inga chanser ens när det kommer till oglamouröst utseende.

Sen har jag varit hos frissan och nu snackar vi den sorten som tar betalt för tjänsten, inte snälla polare som visserligen kan klippa men som egentligen inte har tid. Nu är svallet uppklippt och fräsht och jag har varit i de bortre delarna av bondhålan - fattade inte att jag bokat in mig i Vattjom men med min velociped gick det på en grisblink att ta sig dit.

Fan vad stort mitt liv känns idag och jag har inte ens gjort det bästa - varit till brevlådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0