Au natural, merci beacoup

Imorrn kommer fotgraf Åhhhsa hit, hon är ju även en av mina bästa väninnor men ska infria sin 1års-present till D genom att ta lite roliga bilder. Så roligt får hon inte ha.

Därav har jag haft en fullspäckad eftermiddag:

- Tog bort hår från alla möjliga ställen, mina ben, armhålor, ögonbryn, Ds lugg samt köksgolvet där överbliven lugg till slut hamnade efter en ganska lång och tuff match mot huvudspinnarmästaren.

- Färgade sedan min kalufs på huvudet med nån ny färg eftersom min trotjänare tydligen försvunnit ur sortimentet, slog mig vilken otroligt otrendig färg jag måste gått omkring i.

- Naglar X 20 klipptes, filades och målades.

- Jag har smetat in mig med ca 3 liter brun utan sol och den har inte torkat än - blir inga kort från sängen som antagligen kommer att se obscen ut imorgon bitti.

- Slutligen ställde jag mig på vågen för att se hur viktminskningen går men jag kan hoppas efter en tiit på resultatet att hårfärg, nagellack och brunkräm väger mer än man tror....

Allt detta för att se sådär supernaturlig ut på fotona!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Å JAG SOM ÅKER UTAN DEO, GÅRDAGENS SMINK I NYLLET, oj, stora bokstäver, orkar inte ändra... Kul, att du verkat ha gjort ditt yttersta men det klart, jag ska ju knappast fastna på nåt kort som ska förevigas... You better look good, jag orkar inte ta om massa kort ;) Ett i varje pose, prata ihop er du & Diss, snart är vi där!

2009-02-05 @ 08:55:53
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0