Det är så gött att leva (läs: sova)

Vi behagade sova till 8.30 imorse och natten har i övrigt varit bra. En vällingpaus vid 3 blev det men den var väntad eftersom liten kräktes massivt innan läggning och hade nog plats över i magen. Jag valde att blöda näsblod men det var oxå väntat eftersom Dissan har sitt finger däri ca 10 timmar per dag. "Där!" "Där!" säger hon glatt precis som jag aldrig varit medveten om mina näsborrar.

Vi tänkte köra storstan idag med lite öppna på Kulturmagasinet, men inatt slog det mig att den var stängd för studiedag precis idag. Jag informerade Bonden nån gång där vid 3-snåret men imorse var han rätt ambivalent till om jag menade allvar - precis som jag brukar yra på nätterna? Småbarnsmammor är alerta JÄMT och kan delge viktig information vilken tid på dygnet som helst. Jag har till exempel löst förnybar energi-frågan den 26 november vid 04.32 men ingen var där och lyssnade så då skiter jag i det.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Please, do tell :)

2009-01-20 @ 10:52:15
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Helene Nilsson

Jag är helt på din sida... förstår dig fullt ut!!

2009-01-20 @ 11:08:58
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Malin B

Hm, har inte öppna på kulturmagasinet stängt. Det var väl besparingar från kommunens sida? Hoppas ni hittade något annat skoj att göra istället. Kramis

2009-01-20 @ 12:13:40
Postat av: Tågmamman

De blev protester så de har fortsatt öppet som vanligt (dock inte just idag då). Vi valde att laga rör som sprungit läck. Mindre kul.

2009-01-20 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0