Here we go again (som Stakka Bo sa)

Imorrn blir det city (ja, det större) vare sig jag vill eller inte. Jag ska träffa min PL (kan stå för plattläggare, vet inte riktigt men det har med jobbet att göra).

Vi ska ta en fika och kolla vad jag kan behöva tänka på för att göra återinTÅG (fniss) i branschen. Lilla päronet ska vara med stora päronet och jag hoppas jag inte börjar torka munnen på min PL i brist på begåvning i vuxna sociala sammanhang.

Sen kom ju barnbidraget idag så en shoppingrunda behövs - jag skyller på att jag måste fira presidentinstallationen för Bonden, han har nog knappt hört talas om USA och går nog på det.

Nu blir vi internationella och säger kiss och good night eller...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0