Hurtiga jag (sa hon med ett ironiskt leende)

Vi tog oss till badet. Jag la mig i grillen eftersom bröllop stundar och enda sättet att överhuvudtaget synas är att inte ha samma färg som brudens klänning. Lillhostis var rätt trött hela tiden så jag slängde ner henne i vagnen och prommade hem medan de andra stannade för lite mer vattenunderhållning (hur roligt det nu är med 26000 pers i samma lilla bassäng).
Jag känner mig nöjd eftersom jag strävar efter lite fastare kroppshull - eller helst inget hull alls - så nu är det nyttig mat och aktivitet som gäller. Ska bara söka upp en butik som säljer disciplin så kanske det går enklare. Mina händer vill automatiskt baka en kolakaka per dag så det lättaste kanske är att bara hugga av dem... eller sy igen munnen?

För att ytterligare tappa ca 5 kilo ska jag nu noppa ögonbrynen - det är ingen lek...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe ni är roliga ni, 2 februari fyller han 1 år. :) Vem hade rätt nu då? ;)

2009-01-18 @ 14:34:11
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag skrattade mig just tårögd åt ditt inlägg, så nu tvingar min man mig att läsa högt..

2009-01-18 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0