I löööv myself

Det blev Birsta och en lång stund med me, myself and I - jag är fantastiskt sällskap upptäckte jag. Fan ni borde börja umgås mer med mig! (detta var en uppmaning till mina väninnor eftersom jag lider av svår sällskapssjuka)

Lilla joxan har varit en grinputta hela dagen och trots att vi satte henne på fyndavdelningen i nästan 20 min nappade ingen - kanske på grund av våran brist på torkning efter en portion spagetti och köttfärssås, vad vet jag? Hennes favorituttryck numer är "mamma, Mamma, MAMMA" med beklagande, ökande ton.
Undrar vem den där "mamma" är?

Nu luktar det mat nerifrån och jag har inget med det att göra, kommer önskningarna till tomten om privatkock ändå att slå in?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0