Sunday, bloody Sunday

Kommentarer om eventuella stavfel undanbedes för banandiktatorn vaknade 5.20 i morse och eftersom vi sov hemma hos mormor och morfar höll jag henne fången i vårat sovrum fram till 7.45 så nån själ i palatset kunde undvika hjärnblödning denna slaskiga söndag.

På plussidan är ju att snart är klockan åtta och då får väl jag ett legitimt skäl att gå till sängs.

Vi infann oss på VFs "utmeddensistagnuttanJul"-fest efter inbjudan från farmodern och där blev det sockerkoma samt mardrömsupplevelse av tomten - vi är ju såna moderna föräldrar som skiter i att hon ska fatta vem den där gubbfan är men det betalade av sig idag eftersom hon stod precis vid ytterdörren när gammskrället gjorde entre. Skräckblandad fötjusning utan förtjusning blev det.

Dock repade hon sig kvickt och petade sedan näsan på alla hon kom åt. Vi dansade ringdansar men då trodde jag hon skulle försöka bortadoptera sig - den blicken full av avsky när mamma dansar "små grodorna" och klappar upp en raket går inte att ta miste på, jag måste nog träna på mina moves...


Men pussar bjöds det på....



...dock innan dansen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin du är i håret! Ny kvinna. :)

Haha, måste ta och träffa kickan snart igen, hon är för rolig.

Kram

2009-01-12 @ 17:53:01
URL: http://detverkligalivet.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är där vi håller till. :) Men imorgon blir vi nog hemma, onsdag däremot blir det bus och lek! :D

2009-01-12 @ 21:42:56
URL: http://bsomibaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0