Hörru Darwin...

Jag är lite besviken. Inte på politiken, det är förlegat. Inte på modet, där hänger jag iallafall inte längre med. Inte heller på min oduglige sambo trots att han är man och dagligen förtjänar ett uns av min besvikelse.

Jag är besviken på evolutionen. Så enkelt är det.
Kvinnor (och en man såg jag på tv) har fött barn i urtider och ändå har vi inte fått en tredje arm på ryggen, eller handtag på knäna, eller selektiv dövhet, eller möjligheten att finnas på två platser samtidigt?

Allt detta ska vi uppbringa ändå. Jag menar inte att vi inte klarar av det men evolutionen kunde ju hjälpa till lite och sätta igång genmanipulationen lite snabbare.

Tur iallafall att det finns gaffatejp så man kan få barnet att vara stilla nån sekund ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med.

Evolutionstrassel.

Min städgen hänger inte med riktigt.

är jag missbildad?

2009-01-17 @ 16:18:25
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0