Dagis del 3 (lär bli en lång följetong)

Tänkte gå till Öppna men ångrade mig eftersom här ute på landet tokregnar det. Gick 200 meter men efter sex regelrätta halkvurpor med graciös räddning vände jag ekipaget och gick hem igen.

Paniken kom sakta krypandes, vad man ska göra med ett sjögrönt monster en hel dag utan stimulans?
Så supermorsan ringde till dagiset trollet ska börja på på måndag. Vi var jättevälkomna för ett besök och går dit, utan regn (hoppas jag) och med broddar efter vilan.

Lycka är att slippa vara själv med sitt barn en hel dag...

Kommentarer
Postat av: Anna E

Regnar det?

Oj vad synd då kan jag inte gå tre mil idag som jag hade tänkt....synd synd.... eller...?

2009-03-16 @ 10:16:51
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Loggy

Nääää Anna! Det regnar INTE i Timrå. Försök inte.



2009-03-16 @ 10:18:05
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis till dagisplatsen! Dagis är kanske det bästa som uppfunnits (efter en lååång inskolning för mamma). Tack för din gulliga kommentar! Kram

2009-03-16 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0