Idag är jag vacker.

Jag har fått sova. 12 timmars nästintill oavbruten sömn och jag känner mig nog lika pirrigt glad som en VD med ännu hemligt avgångsvederlag.

Med all denna samlade energi vet jag inte vilket projekt jag ska handha först? Det finns ju alltid så j.a mycket att ta tag i när man inte längre går hemma dagarna i ända och släpar runt grejer från plats A till B.
Vi har väl inte riktigt samma syn på hur ett hem ska piffas jag och Bonden så när jag kommer hem från mina jobbpass är det oftast röjarstövlar på (självklart överdriver jag, men han läser inte bloggen och kan därför inte dementera, så mitt ord här är lag).

Jag är organisatoriskt begåvad och hittar alltid superlämpliga platser till alla saker - Bonden är mer hemlig agent och gömmer grejer eller låter dem bara låtsas vara osynliga tills nån annan flyttar dem...

Sen har vi ju litet monster som verkligen kan trolla med inredning för inte ens Lulu Carter skulle väl komma på tanken att lägga alla bordslampor i en prydlig liten hög på fåtöljen eller rada upp alla syrrans trosor i trappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0