Jag hoppas skönhet kommer inifrån

Den senaste timmen har jag använt produkter i varierande syfte att göra mig skönare. Listan är lång men några exempel kommer här:

H&M toning nyans chocolat
Loreal vårdande inpackning
LDB Olive duschcreme
Aco badolja
Gilette Venus Embrace rakhyvel
Decleor tvätt och hudkräm
Mary Kay microdermabrasionset
Oral B eltandborste
Colgate tandkräm
Paul Mitchell super skinny serum
Babyliss hårfön 

Trots det ser jag fortfarande ut som en sliten småbarnsmorsa med hängbröst.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men, jag VET att skönhet kommer innefrån, i love you ;) Därför har jag slutat använda allt det där, jag är snygg i fett hår, med hårigaste benen en apa skulle dö för... äh, vem fan lurar jag, Maria Nila´s hårvård, Sebastians eftervård, Mary K´s hudvård, Biotherme för kroppen, nåt mot celluliter, ansiktscrub´s and you name it! Är vi lättlurade or what?? :D Puss tbax!

2009-05-07 @ 10:50:46
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jösses! Vet vi ens vad microdermabrasionset betyder?? :)

Tack för peppen förresten, den togs tacksamt emot! Kram från en med nya ögonbryn (frisörfixade, lat...)

2009-05-07 @ 19:11:59
URL: http://detverkligalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0