Lets do it (direkt snott från nån sorts reklam)

Åhhh - jag har sovit. Jag menar, jag har SÅÅÅÅVITTT!! Underbar drömlös, låååång, mungipedreglande djupsömn.

När jag slog upp mina mascarakletiga ögonlock för en stund sen var min första tanke "hur lång är utväxten på håret? har det blivit augusti än?" för så fantastiskt behövd och uppskattad var denna natt.

När jag sen klev ner i köket insåg jag att "bara" 13 timmar kan göra sitt för psyket men inte för huset. Ingenting från gårdagens monsterrivning från just monstret hade magiskt plockat upp sig själv och hur skitiga kläderna än är har de trots allt inte krypit till tvättmaskinen.

Men det gör inget - jag är piggelin och vacker som en dag (ja, snart, när jag duschat och så...) och ska röja som en svamppåtänd 12-åring på ett rejvparty i Amsterdam.

Tjohoooo - denna Onsdag är min!! (visst är det Onsdag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0