Riktig humor - stor sorg

Jag tycker det är roligt när David Hellenius blir tagen på sängen - nej, inte på det snuskiga sättet - utan när hans fru Renee Nyberg ringer till honom i direktsänding angående tvätten och sen tvingar honom imitera hennes forne tv-hångel Micke Persbrandt. Det är få som lyckas sätta honom på plats och jag njuter att den enda hittills verkar vara hans kvinna.

Jag skrattar gott. Sen skäms jag och försöker glömma bort alla barn som verkligen lider.

Det går sådär.

Tänk om denna mådde dåligt....



En mammas hjärta blöder för alla barn.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag sitter oxå och fäller en tår.... mammahjärtat blöder!

2009-05-01 @ 21:56:54
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaja var sak har sin tid ;)

2009-05-02 @ 12:25:32
Postat av: Anonym

Men söta lilla D, du är ju alldeles bedårande ljuvlig! Hoppas att du har det bra och att din mamma har upplyst dig om att du har en mycket trevlig "mammakusin" ganska högt upp i landet.

2009-05-02 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0