Dag 2 - bootcamp för kommande ledighet

Jag kan inte förstå att det är så jobbigt att peka med hela handen - jag har till och med växlat mellan höger och vänster men är trots det helt slut, måste vara luften här uppe på kullen.

Lyckligtvis kom mormorn och morfarn idag oxå så alla fick sitt lystmäte. 
Galenpannan allra mest som har jagat framförallt "MOMMOOOO" hela dagen. Jag frågade om inte mamman kunde leka en stund men det gick inte hem och när de skulle åka försökte trollet tvinga in sig i deras bil för alternativet att stanna hos oss och vänta på bad och läggning var inte populärt.

Morfar har verkligen slitit, han har agerat glasmästare, elektriker, flyttgubbe, snickare och allmän alltiallo, allt detta medan jag har förflyttat precis det verktyg han som mest behövde för stunden till ett magiskt ställe bara jag visste om. Mohhahahahaaaa!

Bonden har fanatiskt försökt få det ultimata ljudet på musikanläggning och tja, inte vet jag, det kanske blev så? Musik kan avnjutas tycker jag, med eller utan subwoofer.

Nu är alltså "restaurang"-delen klar, med ca 20 arselplatser, men det bästa sparas ju som bekant till sist - min Looouuuunge där det ska chillas och lallas och tramsas och slamsas.

Nu har jag tagit en välbehövd dusch men har nog fortfarande ladudamm i nosen för jag nyser konstant. Snart ska jag trassla in min redan svettiga lekamen i sängkläderna men först - Rosé.
Varför?
För att jag kan!

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Jag tror minsann det är dags att boka in en tjejfika i Lunde inom en snar framtid!

2009-06-01 @ 15:14:27
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin
Postat av: Greml

Ah! Rosé! Jag tror minsann det är dags för en Rosékväll i ladan! Bloggträff. Du styr upp!

2009-06-01 @ 15:30:57
URL: http://gremlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0