Löste själv ett I-landsproblem

Min kollega C satt och flurade över att nyckelband är så fruktansvärt fula i grälla färger och sunkiga material med stora loggor på. När man väl orkar klä upp sig en dag på jobbet ska man dra dessa ohyggliga tingestar över huvudet och se ut som en billig polsk karneval. Flickor använder inte fickor så att pula ner allt man ska bära med sig på kontoret är otänkbart.





Här blev min lösning - med lite blandat pyssel och knåp gjorde jag två varianter. Den svarta är min jobbknippa där jag även kan bära med telefonen och fästa jobbid-kort och den vita är hemnycklarna. Kostnaden är i princip obefintlig för gratis är godast.

Idé-flickan får självklart egna och möjlighet att pimpa dem efter egen smak.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den vita är superglammig!!!!

2010-04-11 @ 17:10:54
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0