Mäh

Idag klev jag i ett par nya stövlar jag inhandlade på rean i vintras. Jag har dragit på det eftersom de är utsökta och jag vill verkligen ha den rätta vårfräschören i själ och sinne för att genuint njuta av dem.

De kändes dock lite konstiga men i stressen av att få i mig själv lunch samt barnet och ta sig till rätt plats (helst klädda) på utsatt tid gjorde att jag ignorerade den skumma känslan.

Cirka sex timmar senare upptäckte jag vad som var fel - vänster har stl 37 (den jag föredrar) och höger har stl 38?! Har köpt många, många, många par skor i mina dar men det här var första gången jag kom hem med detta fenomen.

Nu får vi ser hur detta slutar, skobutiken var väldigt förstående men ville ha kvittobevis och skulle rota i landet efter ett nytt par till mig - denna överenskommelse slöts när butikspojken skrattat färdigt. Jag vill ju verkligen ha ett par av denna modell men ser lite krasst att jag antagligen får skaffa en tåförlängning på min högra båt och behålla det udda par jag äger.

Kommentarer
Postat av: Malin Berglund

Haha! Du är för härligt! Kram

2010-04-25 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0