Lååång utandning.

Idag blev en bra dag.

En alldeles speciell Johan fyllde 30 och passerade gränsen för att kunna kallas lammkött (till många lystna kvinnors stora förtret kan jag tänka mig).

Jag blev bjuden på ljuvlig sopplunch med än mer fantastiskt sällskap och fick den där perfekta dosen arbetsglädje och skvaller.

Mannen som tagit en stor del av mitt hjärta tog sig hem från en höj- och sänkbar säng doftandes desinfektionsmedel in till min famn (som endast har ett läge och luktar lite sursvett) men där håller jag honom ett tag. Lyckan lyste också i trollets ögon att äntligen få hem pappa från surrkhuset där han hjälpt toktorn sticka och plåstra.

Som jag sa, en bra dag. Mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter underbart! :) Jag blir så glad!

Inget på bebisfronten ännu, men massor av förvärkar på nätterna.

Kramar

2010-02-21 @ 13:54:48
Postat av: Anna

Låter underbart! :) Jag blir så glad!

Inget på bebisfronten ännu, men massor av förvärkar på nätterna.

Kramar

2010-02-21 @ 13:57:44
Postat av: Gremlan

Men kamrat E.. Hur är det fatt med Mr. Farmer? Stroke? Blir han återställd? Jag satte kaffet i vrångstrupen när jag läste här. Det gjorde ont ända in i hypofysen. Sånt här är inte lätt, och sannerligen inte något man nånsin är beredd på. Livskamraten ska vara nån man kan luta sitt lilla huvud mot, som viskar att allt blir bra och pussar bort allt det onda. De ska inte bli sjuka de jäklarna! Men när det händer är det ju viktigt att ha något stadigt att hålla sig fast förankrad i. Och jag har förstått att du har bra stöd. Än en gång, stor kram. Hoppas allt blir bra igen.

2010-02-22 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0