Miss Lock, stock and two.... (ja, ni fattar)

Jag har ju fixat frillan - tänkte att ni var nyfikna på lite före och efter. Är ju inte direkt en modeblogg utan mer lite "Gokväll-gör om mig" så håll till godo med den alldagliga kvaliteten.

 

Den tråkiga före-frillan som är både mer rak än fysisk möjlighet och med en utväxtrand som får Bobby Oundouncundu (den där sliskiga kändisfrisören) att drabbas av spontan vinterkräksjuka.



Och här - den fabulösa efterkreationen. Vad säger man?
SASSY!!!

Här hade jag dock håret uppsatt men när det är utsläppt kan det erövra världen och igår hittade jag två bofinkar och en skogsmus i hårbotten som gått fel efter sina personalfester.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Snyggt som alltid :) kramis bruden!

2010-01-24 @ 21:45:45
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Linda

Såååå snyggt, I´m right behind you...!!

2010-01-24 @ 21:46:11
Postat av: Helene Taflin

Finflickan!!!

2010-01-24 @ 22:00:17
URL: http://taflin.net
Postat av: Loggy

SNYYYYYGT! Hur blir man så på enklast möjliga sätt?

2010-01-27 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0