Tro det eller ej men....

...jag har snart min efterlängtade LOUNGE!!! Alltså den har ju alltid funnits där men varit helt omöjlig att komma in i pga bråte trots att jag bara är tre äpplen hög och två äpplen bred.

Nu står där endast 2 soffor, en dagbädd och några bord på en liten driva trasmattor som min mamma rasslade fram och gjorde det hela overkligt ljuvligt.

Piffning deluxe står på schemat när moffa lekt gud och givit oss ljuset. Jag har samlat mina egna små drivor med kuddar, plädar och lyktor så vi kan likt de glamourösa i inredningsmagasinen sitta och sippa fruktte i handdrejade koppar iklädda märkeskläder och "inga from sweden"-tofflor (läs: boxvin i ikeaglas, utstyrseln är långkalsonger och falska foppatofflor).

Det blir bara bättre och bättre dag för dag... och självklart kommer mitt ego lägga ut bilder så fort jag känner mig slutgiltigt nöjd (kanske år 2016)

PS. Vill oxå hälsa grattis till Skönsmoparet som fortfarande är Skönsmopar men nu med hus - ROLIGT!! DS.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ville bara skicka en stor kraaaam :)

2010-06-08 @ 09:22:13
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Loggy

Tro det eller ej....men jag börjar verkligen bli trött på att se samma rubrik varje gång jag ska läsa ett nytt inlägg på din blogg! Shape up, girl!!

2010-06-09 @ 13:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0