och solen värmde...

big time!!

Vilken sommardag. Vi har varit ute exakt hela dagen och lill-tokan ville absolut inte gå in för att sova utan försökte få ligga i vagnen över natten - jag sa nej och trots det tvärslocknade hon i sängen medan hon mumlade "å jag bärdade Saga mamma, jag vill ha en Saga". Vårat finbesök gjorde avtryck och nu ska det pratas om bäbisen i varannan mening. Jag tippar att detta håller i sig i minst tre veckor.

Orkar faktiskt inte skriva mer då solen kanske gör återbesök imorgon och då ska stordåd uträttas så mitt energikonto behöver laddning.

Men jag måste tillägga att det har aldrig tidigare varit såhär underbart att öppna ytterdörren på morgonen. Min Bonde/Polack is a keeper!



Här är solläge hela långa dagen - från morgonkaffe till kvällsavec!



Här är det tack och lov skugga fram till 15-tiden så man kan hämta igen sig när lappkinderna börjar svida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0