Today I´m a Lover

Det händer så mycket här ute vid palatset att jag knappt hinner blogga.

Jag har numer en störtskön soffa på altanen och sen nån timme tillbaka en grotesk studsmatta på gräsmattan - jag tycker dock studsapparaterna är overkligt roliga men vackra att se på är de inte.

Sjukt nog har vi oxå en ytterdörr som går att stänga OCH låsa utan att man besitter Magnus Samuelssons biceps och ett fönster som väntar på att i framtiden låta snön stanna utanför.

Ja, livet är så bra och jag har till och med bättre saker att se fram emot. Lilla Saga har tjatat ihjäl sin mamma så nu ska hon äntligen få träffa mig till veckan.
Jag och en kollega försöker passa ihop en rekreationsdejt men almanackan är emot oss än så länge men blir det av kanske vi aldrig kommer åter.
Och Midsommar verkar bli en tillställning som får Vickans bröllop att blekna, i alla fall vad gäller gästlistan.

Som sagt det är mig ni bör vilja vara just nu!
Tänkte lägga ut bilder på allt ljuvligt men ni önskar nog att ni gick i mina rosa gummistövlar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0