Jaha, det här behövde jag tydligen.

Jag är oftast dålig på att lockas med på äventyr på mina jobböverliggningar. Mitt drömscenario är sängen, fjärrkontrollen och en nagelfil i ensamhet.

I lördags gjorde jag dock ett undantag och tog fina Kattis under armen och gjorde en shoppingtur med vinpaus och avslut på Vapiano. Lycka för mig att jag gjorde det för jag hade en ljuvlig dag/kväll och vaknade på söndag med nyvunnen energi, vi hann prata om precis allt man behöver och tur att bordsgrannarna var en bit bort så de missade beskrivningen av avslag och riktiga sågningar av olika individer. Underbart när man inte riktigt vet vad man behöver och ändå dyker det bara upp framför näsan på en. Tack Vännen att jag fick vara med på din sista 24-årsdag och grattis till ålderdomen ;)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0