krejsy

Senhösten för den här lilla dårfamiljen är fullspäckad. Jag har små lappar liggandes i halva huset och i ca 37% av alla mina handväskor för att inte glömma vad jag ska göra den närmsta halvtimmen.
Jag tar väl i lite men mycket ligger framför mig och mycket ska klaffa innan deadlines och därtill packas i lämpligt bagage.

En ny höstgarderob skulle inte heller sitta fel men träningsmaskinen har inte jobbat tillräckligt på min hydda så det får vänta tills jag är 1,83 lång samt väger runt 24 kg. Jag blir oxå lite deppig av höstens murrfärger i år och vill egentligen fortfarande springa omkring i knallrosa galenskap.

Imorrn ska vi på skogstokans treårs-kontroll och förhoppningsvis få en ok-stämpel på skinkan men den verkar mest fokusera på språk och tal så där känner vi oss knappast osäkra på hennes potenial - kanske får vi istället nåt tips på att få lite tystnad ibland....

Nu ska jag söndagsmossa ner mig och hoppas att nästa vecka utökas med en dag eller två.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha, ja jag sa ju åt Sanna att vi skulle iväg och få en ok-stämpel på rumpan men hon blev helt bestört av att få en stämpel på stjärten och kunde inte lämna detta hemska ämne förräns jag förklarade att det var bara ett uttryck och inte sanning, men det gick ju lätt in och oron över att behöva få en stämpel på rumpan gick inte över förräns vi gick ut därifrån och hon stolt klarat sig från denna stämpel. Märk ord, vettja unge :) Ok var hon iallafall!



Kramis!

2010-11-08 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0