Jippie!!!!!!!!!

Jag har blivit moster för tredje gången och hör och häpna: det blev en pöjk!

Han ska heta Hugo och jag väntar ivrigt på en bild som verkligen visar detta lilla mirakel.

Han är redan ett litet busfrö som väntade tills storasyster Emmas födelsedag att titta ut så nu blir det storkalas framöver. Dock är hon och andra syrran Amanda överlyckliga att äntligen få en plutt att gosa på.

Moster längtar att få pussa på din lilla näsa och krama den duktiga mamman.

Grattis till er men mest till mig som får vara ännu mera moster!

(Jag har fått en bild nu och han är sådär urbota söt så man knappt kan tro det. Min längtan att få träffa honom blev absolut inte mindre)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad mysigt!! Grattis moster x3!!!

Kramar och krya på er!

2010-09-30 @ 16:44:54
URL: http://detverkligalivet.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad härligt! Jag blev faster jag också..samma dag faktiskt. Ha det så gott!

2010-10-03 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0