Hade jag

... varit mer ambitiös att bli lite datanördigare hade jag antagligen bloggat mer men ni håller nog med mig att sommaren hittills varit god och inte lämnat luckor för innesittande. Jag har gjort allt utomhus och lider inte ett dugg.

Denna vecka pryds Sundsvalls gator av ölstinkande tält och för första gången sedan dinosaurierna (hur stavas det?) hade tredagars-band jobbar INTE bonden!!! Vi ska till och med ta på oss finstassen, lämna trollan i god vård och förlusta oss i yran.

Dock har jag flera timmars jobb kvar innan semestertider men trots det har jag en sjujävla bränna och mot alla odds doppat mig i sjövatten så jag lider inte av total ledighetstörst.

Så med det ska jag ge ett löfte som jag inte kommer att hålla - när jag får semester ska jag blogga mer.

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Jag saknar dina inlägg och inatt när jag jobbar på akuten blev jag lite extra glad när jag såg din uppdatering. Kram på dig!!!

2011-07-06 @ 01:42:25
URL: http://taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0