Har ju faktiskt tid att blogg (hur mycket som helst!)

Oj vad mycket jag har att berätta för er...

hmmm... åsså, ja just det, mmm?

Nej, intet nytt på visominteharsemester-fronten. Dock är det lika lugnt på arbeit som på Matforsbussen en söndagmorgon så min navel har verkligen ökat i omfång av allt pillande.

Men hoppsan hejsan, stora nyheter - jag har ju hittat telefonsladden!! Snart kommer alla urläckra bilder på mig när jag dansar och dricker skumpa med A-kändisarna backstage på Gatufesten (om ni sen tycker de är suddiga och med ett långfinger i vägen betyder inte det att de är fejk).
Mitt ödmjuka boende som kallas Taj Mahal av utomstående (brukar ta kort från den vinkeln att det står ett svart trähus och en lada i vägen men bakom det ligger palatset).
Inte minst tänkte jag lägga ut lite pics (jag = internationell) på min walkin-closet (jag = internationell igen) med alla märkesoutfits som jag svassar runt i dagarna och festnätterna i ända (för er som då tror att det är hängande tvätt i min källartvättstuga ska bara förstå att det är senaste inredningstrenden i New York... typ...)

Nu längtar ni va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0