Heureka!!

Alla ni som väger under 12 kilo kan sluta läsa ni för detta har nog aldrig varit erat problem.

Sommar leder till varma dagar som leder till mindre kläder. Mindre kläder leder till bara ben. Bara ben leder till svettiga lår och svettiga lår ger förbannade skavsår.

Jag har haft nån sorts Zeb Macahan-stomp efter en halvtimme i solen för att se till att min lår inte ska lära känna varandra men oundvikligen har de haft konferens och tillslut är gångstilen mindre valfri.

Nu har jag hittat lösningen:


 (bild lånad från scorett)

Spreja på insidan av låren och vips glider de förbi varandra utan minsta friktion.

Jag är ett geni -  utan skavsår på insidan av låren!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

2011-07-09 @ 07:23:08
Postat av: Åsa

Men vad hände...? Hann inte med :) jag lider iaf av samma åkomma sommartid. Mina lår tror att de saknat varandra efter en lång vinter, men när de väl ses blir det bara trångt o tryckt situation. Bra tips, need to buy!! :) kramis

2011-07-09 @ 07:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0