Brun, brunare, bacon

Vilken helg, vilkert väder, vilken glädjepåfyllning för själ och hjärta. Och tonen på min lekamen har gått från snövit till något som liknar lufttorkad skinka på en tapasrestaurang.

Jag har äntligen träffat Bräd-Gärryh, Nilsson/Nilssons nyaste familjemedlem. Namnet är väl inte spikat men vi tycker nog alla att det klingar fantastiskt. Låter som en riktig superstjärna! När vi stora + den pyttelille masade oss i solen lekte Sanna och Daisy utan längre uppehåll. Skulle kunna spendera många sommardagar likadant.

Måste blogga kort och blogga fort eftersom jag sitter med tveksam uppkoppling på ett tåg mot ytterligare lärarjobb som går i bakslagets tecken. Om jag orkar bry mig denna gång återstår att se. Jag har sommar och lycka framför mig och lägger det andra till höstkämpandet långt, långt bort.

Solbränna på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0