det regnar här i Stockholm idag

Och den ljuvliga våren lyser med sin frånvaro. Jag har spenderat 3,5 morgontimme i ett tågsäte och resten av arbetsdagen sittandes på en konferensstol och det vill min rygg hämnas på nu. Trots en långpromenad och ett gott glas rött försöker min ryggrad flytta ut från min övriga lekamen och jag tror inte en hotellsäng kommer att göra bättring. Vad jag önskar kunde flytta ut är allt snor som befinner sig i näsa och svalg. Men för att passa ihop med de rödsvullna ögonen bör jag väl ha nasaltäppt uttal.

Imorrn blir det tidig uppstigning och förflyttning till Västra Aros där tåg ska tutas, knappar knäppas, vred vridas och handtag handtagas. Börjar se en liten ljusstrimma i denna overkligt långa tågtunnel som förhoppningsvis snart ger nåt sorts resultat.

Nu ska jag och min MaryKay-fräscha nuna lägga oss med House och beundra våra fina nymålade tår av märke IsaDora extra long lasting quick dry wide brush doll pink.

Hoppsan skojsan vad flickig och reklamig jag blev - försöker nog kompensera att jag känner mig som en slemboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0