Diplomat? Inte idag...

Tålamodsbefriad har jag varit i hela mitt liv men de senaste dagarna har jag verkligen fått ta all min 33 år långa uppbyggnad av självkontroll till hjälp för att inte kasta diverse kontorsmaterial över ett konferensbord.

Jag kan inte dryfta ämnet här för det ser jag både som illojalt och omoraliskt men sällan har jag varit så nära att tacka för mig i ett sammanhang. Lyckan å andra sidan är att i dessa situationer med obefogat motstånd växer mina horn och just nu är jag inte bara ohyggligt mycket starkare, utan oxå oövervinnerlig och längtar till nästa sammandrabbning.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - TJAFSA INTE MED MIG NÄR JAG HAR RÄTT!!!

The bitch is back... och så mycket värre!

Fast tills dess ska jag vara världens bästa mamma och en alldeles bedårande fästmö - min familj förtjänar bara mitt bästa jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0