Heinz på er

Igår kom den berömda ketchupeffekten i utbildningsprojektet så därför kunde jag hinna hem lite tidigare än beräknat och äta middag med familjen en helt vanlig vardag utan några som helst samvetskval.

Hemmavistelsen varar ju inte allt för länge för i helgen ska jobba på gammalt hederligt vis i yllepyjamasen. Som jag längtar till Comforts isoleringsceller istället för de stora luftiga hotellrum med dubbelsäng och badkar som jag haft senaste tiden....

Nu ska jag röja köket, duscha av mig bombardier och köra lite soffsittning med svt eftersom jag betalar tv-licensen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ahhh, har saknat dina inlägg... nu känns det bättre! Alldeles för länge sen, Sanna sa igår att det var evigheter sen hon fick leka med Daisy.... så sant så :) Vi måste ses snart! Stora kramen!

2011-05-08 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0